Neueste Meldungen

Willkommen in der Nachrichtenzentrale von Human Safety Net. Hier können Sie alle Neuigkeiten und Ressourcen über die soziale Bewegung und das Drehkreuz in Venedig erfahren.

Italian Prime Minister recognises The Human Safety Net

'It's an initiative that seeks to create a network between the strength of Generali and the availability of other businesses and NGOs to intervene in some relevant social issues'

Generali launches The Human Safety Net

Generali Group, one of the world’s leading insurers, today announces the global launch of The Human Safety Net, a new flagship initiative to help some of the most vulnerable communities around the world. The Human Safety Net, powered by Generali, is open to alliances and partnerships with like-minded people and organisations.

Sozial

Medienkontakt

Wenn Sie ein Mitglied der Nachrichtenmedien sind, verwenden Sie bitte die unten angegebene E-Mail-Adresse und senden Sie uns eine ausführliche Nachricht. Geben Sie Ihren Namen, Ihre Zugehörigkeit zur Presse, Telefonnummer, Fragen und Ihren Abgabetermin an.